Poskytujeme vedení účetnictví na vysoké odborné a profesionální úrovni. Náš účetní tým s mnohaletou praxí ve finančních službách zajistí především spolehlivost, vysokou kvalitu, flexibilitu a komplexní řešení dle vaší finanční potřeby včetně konzultací a poradenství. Neseme kompletní zodpovědnost za naši práci a naše účetní aktivity jsou plně profesně pojištěné.
Správně vedené účetnictví je nepochybně základním bodem pro efektivní řízení firmy; klient získává spolehlivé informace v požadované struktuře a kvalitě pro svá krátkodobá, střednědobá ale i strategická rozhodnutí. K tomu nabízíme nejenom „klasické“ výstupy, ale i moderní produkty umožňující vzdálený přístup k potřebným datům.
Soustřeďte se na svoji hlavní činnost, která Vám přináší zisk, a účetnictví přenechte nám formou outsourcingu.
Outsourcing je již řadu let často využíván jako prostředek ke zvýšení finanční výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy. Rozsah outsourcingu může být různý dle Vašich potřeb - od plného, kdy je vše v naší kompetenci, přes částečný, kdy klient využívá zčásti naše programové vybavení, až po kombinovaný v případech, kdy klient již používá nějaký vlastní účetní program.
Další možností je průběžná kontrola účetnictví u klienta zpracovávaného jeho zaměstnanci a na jeho programovém vybavení („průběžný dohled“); získáváte tak jistotu správného zaúčtování jednotlivých případů a tím jejich korektního zachycení ve Vašem účetnictví.
Vedení účetnictví zahrnuje zejména:
- průběžné zpracování účetnictví, měsíční závěrky
- zpracování roční účetní závěrky
- účtování na střediska a zakázky
- vedení záznamní povinnosti a evidencí pro účely DPH
- zajištění ověření účetnictví a roční závěrky spolupracující auditorskou společností
- evidence nemovitého a movitého majetku, tvorba odpisových plánů
- evidence pohledávek a závazků
- tvorba rezerv a opravných položek
- účetní poradenství a metodika účetnictví
- zpracování interních směrnic
- reporty, výstupy pro managerské účetnictví a controlling
- možnost zpracování výstupů v němčině a v angličtině
Zaměstnanci na pozici účetních procházejí trvalým systémem vzdělávání, včetně systému certifikací prováděného v České republice Svazem účetních.
Vedeme účetnictví i „nepodnikatelským“ subjektům - bytovým družstvům, SVJ, příspěvkovým organizacím i vědecko-výzkumným institucím.
Pro menší podnikatelské subjekty nabízíme externí zajištění funkce ekonomického a finančního útvaru.
Aktuality
Daň z příjmů - záloha na rok 2019
V pondělí 16.12.2019 je termín pro úhradu pololetní nebo čtvrtletní zálohy na daň z příjmů na rok 2019.
Daň silniční - záloha za říjen a listopad 2019
V pondělí 16.12.2019 je termín pro platbu zálohy na daň silniční za období říjen a listopad 2019.
Daň z nemovitých věcí - 2. splátka daně na rok 2019
V pondělí 2.12.2019 je termín pro úhradu druhé splátky daně z nemovitých věcí na rok 2019.
Cestovní náhrady v roce 2019
Ministerstvo práce a sociálních věcí stanovilo Vyhláškou číslo 463/2017 Sb. sazby stravného, sazby základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad.
» více .....
Platba daně z nemovitých věcí přes SIPO

Od zdaňovacího období 2016 je poplatníkům - fyzickým osobám umožněna platba daně z nemovitých věcí prostřednictvím soustředěné inkasní platby obyvatelstva (tzv. „SIPO“). Pokud bude poplatník chtít využít tento způsob platby, musí se k němu přihlásit u místně a věcně příslušného správce daně na tiskopisu vydaném MF ČR a to nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období - tedy pro rok 2016 do 31.1.2016.
Členství a partnerství